S myšlienkou mať svoju prostriedok na internete, ktorým môžem dogmaticky rozširovať svoje názory, koketujem asi od roku 2005. Po relativne ostýchavom začiatku na sandro.szm.com (áno, je to hrozné ale každý nejak začal) som svoj internetový čas rozďeloval medzi viacero fór (najmä Hyundai club) a samozrejme Facebook

Prečo som sa pustil do blogu? Na túto otázku si skutočne neviem odpovedať. Určite ma veľmi ovplyvnila jedna aj keď vekom mladá ale blogovo už ostrieľaná blogerka. Za čo som jej veľmi vďačný. Za to že ma najmä naučila blogy čítať ale najmä za to že mi ukázala forma blogu dokáže doplniť chýbajúcu odvahu hovoriť o veciach otvorene bez náznaku strachu, že človek dostane “cez držku” 🙂

Keďže som však človek veľmi konzervatívny, potreboval som ešte pár povzbudení. A tie som dostal a tak dúfam, že portfólio mojich nadchadzajúcich článkov si nájde svojich čitateľov. Chcel by som sa venovať najmä svojim cestám, svojim názorom na svet okolo mňa. Verím, že Teba ako čitateľa nebudem neprimerane zaťažovať svojim osobným životom. Mno – uvidíme :-p

Nech je tento prvý post symbolický – pretože včera 9.5.2010 môj život dostal znovu ďalší rozmer.

