Bol by som veľmi rád ak by tu stálo, že som sa presťahoval. Bohužiaľ to tu nie je ale aspon sa môžem tváriť ako buržoust obývajúci dva byty v užšom centre Brna (ou yeah). Vo štvrtok 21.5 som prevzal svoj nový domov, a aj keď mi osobne neprišiel pogratulovať primátor Onderka, cítil som sa ako celebrita

Bohužiaľ som nemohol ostať a kochať sa, musel som do práce. Podvečer som doniesol prvé veci – mega obrovské pixle s primalexom (tych 5 poschodi bez výťahu ma skoro stálo život) a požičaný rebrík (za čo veľmi ďakujem Rikarrrdovi). A vtedy mi spadli ružové okuliare – v byte je nehorázny bordel, hustota pavučín sa vyrovná lepšiemu priemeru strašidelných maringotiek z púte. Mal som naivnú predstavu, že cez vikend omaľujem a voila. Prichádza škrt cez rozpočet – dnes budem dobreho pol dňa drhnúť aby som nemaľoval pavučiny, ale steny

Mojím druhým a takmer posledným stavebným projektom na začiatok mala byť výmena podlahy – včera večer som sa však na jednom mieste prečistil až k nej a zistil som, že to nie je zlé. Vydrží. Bude musieť – aspon do jari 2011 – a potom sľubujem, že vymením všetky podlahy naraz. Nekompromisne. Čiastočná výmena by nič neriešila.

Dnes popri drhnutí skúsim pomerať spáleň – dostal som celkom uspokojivé množstvo tipov na vstavané skrine a vštky tie svoje oblečky musím niekam zavesiť. A verím, že ma nepoloží cenovka. Teda dúfam. Spotrebiče ktoré som zdedil ma príjemne poteľili – aj chladnička, umývačka a aj teplovzdušná rúra sú nové, nepoužité. Zo zárukou (ešte pol roka) a dokonca aj plynový kotol je po revízii. Som dieťa štasteny. A nieže niekto začne oponovať

Administratívny boj je vedený popri tom – stále nemám poštovú schránku a tak stále nemôžem zmeniť doručovaciu adresu pre prasárny, ktoré mi chodia z eBay. A keďže toho nemám dosť, začal som v dome sondáž na tému „pivnica“ a „balkón“, obidve oblasti budú vecou dosť háklivou. Uvidím, ale verím že sa čosi podarí

Dúfam, že byt ako tak sprevádzkujem v priebehu nasledujúceho týždňa, pretože sa už neviem dočkať plnenia krabíc, znášania zo 4. poschodia, transportu a následného vynášania do poschodia piateho. A to prosím nie je irónia, myslím to vážne

Aby som však len nekritizoval – pocit keď sa človek prechádza po prázdnom, špinavom byte je neopísateľný. Pretože je to moj nový domov, na ktorý sa moc teším, aj keď to tak na prvý ani druhý pohľad nevyzerá

