Práca je vec skutočne hrozná. Najmä tým, že človeku zaberie čas, keď je svetlo a dá sa robiť milión podstatnejšie zaujímavejších vecí ako presviedčať nejakého ober germána že ten jeden deň ktorý im v podstate nič nefunguje je deň dobrý lebo môžu ísť na dva dlhé obedy a osemkrát na kafe

Tento týždeň som pravidelne končieval okolo osmej večer, čo pri zrátaní všetkých premenných (DPMB, príprava večere, …) dáva voľný čas asi od deviatej večer. Tak som si jeden deň povedal, že doma mám až príliš poupratované a bolo by to treba zmeniť. Vyriešil som to dvoma spôsobmi

1, Vyhodil som asi štvrtinu plochy podlahy von s tým že budem robiť elektroinštaláciu do mojho multimediálneho iPillar-u. O pol tretej ráno som bol celkom dobre rozbehnutý ale v tom mi akosi došlo, že nasledujúce ráno budem musieť byť svojím sposobom presvedčivý a tak som to nechal tak (doslova) a šiel spať

2, Napadlo mi, že aj keď už ustali otázky kedy budem kolaudovať, pár ľudí sa zo zotrvačnosti sem-tam opýta. A tak som to nejak rozdelil a zatiaľ sú pre brňákov naplánované akcie dve. Snaď bude niečo aj pre externých. Nebol by to nápad zlý ak by ma napadol pred bodom jedna. Pretože teraz mám v obývačke dieru a v kuchyni to vyzerá ako v drevárni a tak teda kolaudovať nemôžem. Poteší to oko maximálne archeológov a notorických milovníkov bordelu a televízneho seriálu Kutil Tim

Počas cesty na Slovensko som sa musel zastaviť v Přerove, kde si dali segra a švagor namaľovať pár obrazov. Takže kuriér s umením, hmm. Obrazy neboli moja šálka kávy ale aspoň pani (slečna) maliarka bola celkom piktureskná a dalo sa s ňou pokecať. Čo som teda zistil že moje znalosti o umení končia pri fakte že sa mi najviac páčili rámy obrazov z dreva Meranti. Spomenul som si však na projekt “vrútky na stenu” a povedal som si že tento víkend by som už chcel mať nejakých kandidátov. Trochu som to skresal na troch a keďže som teraz trochu v rozpakoch, dúfam že mi VY návševníci blogu trochu poradíte

Prvým kandidátom je fotografia hlavnej ulice Vrútok z roku 1915. Zachytáva pohľad na centrum z južnej strany Husovej cesty s výhľadom na Maguru. Má taký ten sivý dych a je plná detí. Je tam život a preto sa dostala ďalej

Druhým kandidátom je pohľad od legendárneho hotelu Slávia (kde bola prepadnutá počas vojny nemecká eskorta a povstalci popravili viacerých nemeckých dôstojníkov). Má severojužný smer a je viditeľná aj stromová výzdoba a v diaľke obchodný dom Macy`s… ehm.. teda nejaký Módny dom. Fotografia je z roku 1924


Nateraz posledným tretím kandidátom je kolorovaná fotografia hlavnej ulice z roku 1907. Z nejakého dôvodu ma ta fotka šmrnc. A preto je vo výbere. Orientácia je severojužná s detailom na Vašutov hotel, meštiansku školu a hafo stavebného materiálu

Bol by som rád ak by ste mi pomohli vyriešiť dilemu. Do tých prvých dvoch kolaudácií to nestihnem vyriešiť, ale ono je tam predsa priestor na obligátne “Mám niečo nového, príďte sa pozrieť” Vďaka za každý hlas a prípadný názor

 

