Vždy ma tak trochu lákali videá magorov, ktorí sa plácajú so svojou Nivou, Defendrom alebo proste s nejakým odpísaným SUVčkom v blatistých kalužiach. Nikdy som na to nemal auto a vlastne ani odvahu. Teraz v piatok mi tá odvaha však nechýbala. Ono väčšina mojich spontánnych nápadov poväčšinou dopadne úplne hrozne

Piatok bol zaujímavý deň, konečne som sa dostal k poslednému podpisu ľudí z Rybařské a tak už nič nebráni začať kresliť projekt. Po bolestivých 96 hodinách sa vrátil do zaprášenej pivnice (v baráku nám robia nove rozvody elektriky) aj môj kamarát Schwinn. Optimisticky naladený aj napriek faktu, že ma najbližšie 2 týždne čaká 2x cesta do Hannoveru, svadba a rodinná kalba, povedal som si že sa celkom teším na cestu za rodičmi a že si trochu zmením trasu

Z Brna som vyrazil relatívne neskoro, väčšia časť dopravy na E50 medzi Brnom a U.Brodom už opadla. Hovorím si, dlho som nešiel cez Vlársky priesmyk, cez krásne to pohraničie. Takže v Brode odbočka zo širokej a kvalitnej E50 a okreskou tretej triedy do Bojkovic. Plán bol odtiaľ cez Hrádek a Jestřábi do Brumlova-Bylnic, kde je bývalý hraničný priechod. Následne cez Nemšovú a Púchov na Žilinu. Super vymyslené, problém bol však že za Jestřábim zavreli cestu. A keďže moravskí cestári značia priam legendárne obchádzky a ak by tak značili pre Hitlera, tak Rusi dodnes netrafia do Berlína. Aby som to skrátil, otočil som to a vracal sa naspäť. Navigácia ležala doma a jediné čo som mal bol smartphone s Google maps. Ugh

Cez Divnice som dostal do Bohuslavíc a tam som do toho začal pozerať systémom „aha, tu je skratka, vyzerá to na nejakú spojku medzi dedinami (Bohuslavice-Štítná). Dobre naladený som si povedal, fajn idem do toho. Podľa záznamu z kamery bolo niečo pred pol deviatou, zamračené a trochu pršalo.

Cesta úzka ale betónka. Asi po kilometri som však stál na konci a pokračovalo to polňačkou. To ma predsa nezastaví. A ako sa píše, vždy radšej raz vidieť ako stokrát čítať. Adepta na country drifting som ešte trochu vyfotil, aby som mal pamiatku, pretoze som počítal s tým, že ho niekde utopím

Aby som pripomenul. Accent je predokolka s festovne nízkym predným spojlerom. Letné pneu sú z hľadiska opotrebenia blízko kategórie okruhových slickov. Keď som vyroloval na bitevné pole, tak nejak som si povedal že túto príležitost musím využiť 🙂

Krátky zostrih šialenosti ktorými som strávil najbližšiu polhodinu je možné vidieť na krátkych, neostých a amatérsky zlepených klipoch (nemám znalosti, nemám SW, nemám HW):

Da Field drifting

Thou truck trial, mothafuka:

Neviem, či som sa mám priznať, že ako jazdiť offroad mám len z pozerania testov SUVečiek v TV relácii Autosalon. Je ale fakt a s tým musím von, že keď som zastal v Štítnej po polhodine lietajúceho bahna okolo okien, triasli sa mi ruky, bol som nehorázne hrdý nielen na auto ale aj na seba, že sme to spolu dali. Neuveril by som, že niečo také sa dá preliezť s 2WD s tak nízkym podvozkom. Na Vrútky som prišiel niečo po jedenástej, dal som si panáka (a že som ho potreboval) a zaliezol do postele. Ráno sa mi naskytol krásny pohľad:

Všetko zlé je ale na niečo dobré. To to zatiaľ neviem definovať. Možno to, že predstavy ako to auto nechávam v blatistej kaluži a šľapem večerom k najbližšiemu gazdovi s traktorom aby ma vytiahol, prebili všetko to čo nosím v hlave a nemôžem sa toho zbaviť. Verím, že niečo podobné sa bude opakovať, pretože ak človeku ide o krk, nemyslí na blbosti 😀

